loading...
دانلود اهنگ
Music بازدید : 8 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ پویا به نام احساس

چه احساس خوبی دارم پیش تو

قراره چشات همدم من بشه

چقدر خوبه از این به بعد خونمون

میخواد با نگاه تو روشن بشه

تو آغوش تو غرق آرامشم

تو رویای زیبای همیشه می

دارم راه میرم کنارت ولی

برام سخته باور کنم پیشمی

بزار دست و توی دوستای من

تموم غم و استرابم بره

تو شب های زیبای زندگی

روی شونه های تو خوابم بره

نفس میکشم عطر آغوشت رو

برات قلبم رو زیرو رو میکنم

تو این قدر پاکی که چشم تو

خدا رو دارم جستو جو میکنم

تگ دوم آهنگ پویا به نام احساس

ی عمر آرزوی تو رو داشت مو

دیگه خواستنت مثل یک عادته

هوای تو پیچیده تو لحظه هام

تو دستات برام اوج امنیته

نگام کردی و عشق توی نگات

مسیر غم ها رو به این خونه بست

نمیدونم از این زندگی چی بخوام

که هر چی بخوام تو نگاه تو بست

بزار دست و توی دوستای من

تموم غم و استرابم بره

تو شب های زیبای زندگی

روی شونه های تو خوابم بره

نفس میکشم عطر آغوشت رو

برات قلبم رو زیرو رو میکنم

تو این قدر پاکی که چشم تو

خدا رو دارم جستو جو میکنم

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 433